♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
متحرک ها



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت14:53---8 تير 1393

پاسخ:بچه توکف پستای من موند


torque
ساعت19:06---16 خرداد 1393
بله میدونم.

خیلی هم وبلاگ خوبی بود.

ولی فقط مطالبش خیلی خیلی 18+ بودن.
پاسخ:توقع نداری منم ازاونابزارم که؟؟؟؟؟؟؟؟؟


torque
ساعت12:34---16 خرداد 1393
راستی واقعا با این حبابای وبت حال میکنم.


خیلی تفریح سالمیه...


خدا بیامورزه از وقتی که وب شاهین جو گیر رو فیلتر کردن یه وب خوب پیدا نکردم که بخونم.


شما هم بهتره یکمی پست هاتو تکراری نزاری.
پاسخ:باشه حتما
پاسخ:بعدم اگه اون وب خوب بودفیلترنمی شدچه توقعا دارن مردم ها همینی که هس من گفتم افکارم خاصه پس توقع بی جانداشته باشید


torque
ساعت9:34---16 خرداد 1393
دقیقا عناوین پست هات.
پاسخ:بامزه


torque
ساعت22:19---15 خرداد 1393
سلام.

بر نخوره اما خیلی داری مزه میریزی واسه همینم حوسلم سر رفت.

اما با این حال لینکی.
پاسخ:کجامزه میریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ღⓚⓛⓜⓘⓐღ
ساعت19:25---15 خرداد 1393
به منم بسر
پاسخ:حتما


mahtab
ساعت21:47---14 خرداد 1393
قربون غیرتت گلم

ولش کن خلیه!بذا دلش خوش باشه
پاسخ:ممنون قالبموعوض کردم خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت21:02---14 خرداد 1393
اوا

هه

مث همیشه معرکه
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld